lördag, september 02, 2006

Sick and tired of being sick

Jäklar vilket crappy mood jag var på igår. Jag var sur, seg, förbannad, ledsen och oduschad, allt i en enda förpackning. Men så ringde Peck och vi gick ut och tog en promenad och snackade en massa skit (och gjorde planer om shopping på söndag :D), och sen var allt bra igen. Eller bättre iallafall. När man får komma ut och frysa lite (i mörkret så att ingen ser hur fett ens hår är) känner man sig inte lika äcklig.

Idag ska jag iallafall duscha.

Ikväll blir det en liten kräftskiva här. Nettan, Tomas, Mona och Georg kommer. Och kanske någon av ungdomarna. Det brukar alltid bli mysigt när de kommer på besök och jag har en känsla av att idag inte blir något undantag.

Något inte lika mysigt är att jag har dragit på mig ännu en förkylning. Jag vill inte!! Jag vill inte missa en massa i skolan, jag vill inte må svindåligt och jag vill inte börja med mina jävla sjukdomar igen (under trean på gymnasiet var jag sjuk i snitt en vecka i månaden. Det suger.)!

Först på dagens schema ligger dock att slå mig ner med mina fyrtioelva lexikon och översätta en sjujävla massa. Sen är jag klar med alla uppgifter inför nästa vecka, tjohoo! ;D

Adiós sportsfans!

Inga kommentarer: