onsdag, september 20, 2006

Tears and rain

Jobbigt väder, jobbig dag. Har varit down and blue nästan ända sen imorse, och jag börjar bli sjuk. Suck. Hur som helst fick jag klart det första utkastet till min fascinerande och hemskt spännande essä Three characteristics of a person I know well. Upphetsande ämne, inte sant?

Snart är det iallafall dags för Idol och salta pinnar. Hittills har alla som gått vidare varit bra (dock höll jag mina tummar för David som dessutom valde att sjunga an av mina favoritlåtar, Fields of Gold. Ah, break my heart, why don't you.).

Puss puss.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Get out of here! Det kunde ha varit jag som skrev det där om Idol. Precis mina tankar. I love Eva Cassidys version av den låten. Och Davve gjorde den bra!

Anonym sa...

Jag var skitförbannad igår. Tyckte att de två töntarna som gick vidare var apkassa och att david var asbra. Drygt.

Och idag är det inte heller kul, för idag är ju alla bra! Hittills iaf. Fan.

Malou sa...

ellen: Vilken fantastisk smak vi har! :) Jag tyckte att han var jättebra, tragiskt att inte fler tyckte lika =/

peck: Vilken fantastisk smak vi har! :) Jag var inte jätteförbannad, för jag har inget emot de andra. Däremot tyckte jag att David var mkt bättre...
Min uppsats handlar om dig förresten.