fredag, september 08, 2006

Saker jag spekulerar i just nu, istället för att plugga

1. Om mina framtänder är lösa och på väg att ramla ut.
2. Om Johnny Depp faktiskt blir snyggare med åren eller om det bara är en synvilla.
3. Varför inga ord kan beskriva färger (annat än typ gräsgrönt. det duger inte. jag vill kunna säga "åh, orange är en flack färg." typ.).
4. Lypsyl. I största allmänhet.
5. Varför Ebba von Sydow valde att sätta en bild på sig själv bredvid rubriken "Ebba träffar Christina Aguilera" på framsidan av nya Vecko-Revyn istället för en bild på, säg, Christina Aguilera.
6. Vilket smakämne i Coca Cola är det som får fram den där perfekta smaken?
7. Om jag ska orka gå ut ikväll. Följdfrågan blir: har jag tid att vara bakis imorrn, eller har jag för mycket att göra?
8. Varför det är så fult med ankelboots.
9. Om jag har råd att lägga pengar på de skitsnygga stövlarna jag hittade igår eller om jag ska fortsätta leta efter ett billigare alternativ.
10. Vilken stackare som städar golvet på en bouzoukibar efter stängningsdags.

Ah. Så många frågor, så lite tid.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ebba von sydow tycker tydligen att hon är huvudpersonen i intervjuen... alltså, jag menar vem fan är christina aguilera? Jag blev också förbannad när jag såg det... GAH vad jag ogillar henne!!!!

Malou sa...

hanna: ja, intervjun kunde ju faktiskt inte ske utan henne!!! förresten, jag kan inte kommentera din blogg... vet du om det är nåt fel?

Anonym sa...

Jag börjar fatta hur du tänker om det där med färgerna. Öj. Kan man inte bara bestämma då? Att orange är en flack färg och blå är en klistrig, typ..

Angående det där med att städa bouzoukibarer så är ju ändå blommor en rätt trevlig typ av skräp!

Malou sa...

peck: Äntligen! Som jag har försökt få in det i ditt söta lilla huvud :P Vi skulle faktiskt kunna slå oss ner någon dag och helt enkelt sätta ett adjektiv på varje färg.

Trevligt skräp är ändå skräp :P Stackars grekerna. ;)